Noul lanţ de benzinării care apare în România este atât de mare încât ar putea acapara piaţa

Autor: Marius Vișan 24 mai 2016 Știri auto

 


Paul Pop, fost director la Lukoil şi Rompetrol, intenţionează să creeze o reţea de distribuţie de carburanţi pornind de la staţiile deţinute de benzinarii independenţi, scrie Digi24.ro.

În condiţiile în care micii benzinari pierd tot mai mult teren în faţa marilor companii din România, Paul Pop propune aşa numitul proiect Synergy, care constă în crearea unei reţele româneşti de benzinării, cu brand propriu şi strategie bine definită pe piaţă, în care să intre benzinării independente.

„Proiectul Synergy va reprezenta o reţea naţională de benzinării cu şi în sprijinul benzinarilor independenţi, o reţea coordonată, conectată şi interactivă, menită să aducă plus valoare tuturor membrilor ei. Synergy va fi o reţea de benzinării independente, prezentă pe toate drumurile naţionale şi în oraşele din România, care va vinde carburanţi de aceeaşi calitate cu a marilor producători de benzine şi motorine şi va asigura servicii la nivel de reţea“, se arată într-o prezentare a proiectului, publicată de Digi24.ro.

Paul Pop vizează atragerea în cadrul proiectului a benzinăriilor numite „white station“, categorie în care intră staţiile private neafiliate şi fără brand. 

„În România, există aproximativ 2.000 de staţii de distribuţie, din care circa 600 de staţii sunt white station“, se arată în prezentare.

Paul Pop deţine în prezent compania de distribuţie de produse petroliere Rottco, iar în cadrul proiectul propus compania sa va avea în noua reţea naţională de staţii de carburanţi, rolul de „integrator, coordonator  al reţelei benzinăriilor particulare care vor adera la proiect; iniţiator, promotor şi susţinător de proiecte ale membrilor reţelei; finanţator în parte a integrarii specifice retelelor; gestionar al flotelor şi altor servicii specifice reţelelor“ şi „prestator de servicii de mentenanţă, acces la flote, intercomunicare pentru membrii reţelei“.



Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide